….

Hei, her er det eit lite livsteikn frå meg. Dette blei ein litt for lang pause og eg må innrømme at i løpet av desse månadane utan å skrive eit einaste innlegg har eg bestemt meg for at denne bloggen skal på ubestemt tid ta ein pause. Eg klarar ikkje å slette den fordi den har eksistert sidan mars 2010.

Har på ingen måtar tenkt å slutte å blogge fordi eg har laga ein ny som eg har gitt namnet Lukkeblad (eller lykkeblad) som er det nynorske ordet for firkløver.
Håpar at du vil følgje meg vidare.

Gi eit lite pip

