Instagram: April 2014

I  løpet av April gav eg opp med å leggje ut daglege bilete på Instagram, skyldar på bronkiten og bristen i ribbebeinet, men eg er stolt over at eg klarte over 100 dagar.

1collageinstagramapril2014
1. Tok omsider turen til Lindex og desse to handlenettene med Mummimotiv blei med meg
2. Ho her *hjarte*
3. Innkjøp frå Fretex: Ei korg, Ei veske med eit gamalt fotokamera og brett med bein (er det betre namn?)
4. Ventar på båten fordi eg skulle heim
5. Mamma fekk Mummimamma-skåla på forskudd
6. Bella som er kattungen til Molly som ikkje lenger er ein kattunge
7.  Denne er nå plassert på grava til Bestefar som døydde 7. April for 9 år sidan
8. Big Bang Theory er aldri feil
9. På Kystbussen

2collageinstagramapril2014
10. Var hos legen
11. Venta på at lillesyster skulle komme med båten, kjekt med besøk
12. Æsj….
13. Pannekaker med blåbær (og siste dagen eg huska å ta bilete kvar dag)
14. Hardkokt egg
15. Det er ikkje påske utan Poirot
16.Meg i Mariusgenseren
17. Fekk bestille meg denne filmen, den var betre enn det eg hadde trudd
18. Haha, blinkskutt

3collageinstagramapril2014
19. Prøvde neglelakken til Mamma
20. På veg ifrå påskeferie
21. Ein heil veke utan kvarandre
22. Jordbær i sola saman med bestevenninna mi
23. Taco-laurdag
24. Hang opp dei fine cottonball som har vore nedpakka sidan før jul.
25. Kjekt med meir plass og denne kjøpt på IKEA er fin/genial
26. Marilyn og Audrey
27. Haha, Molly med den tunga si

2 thoughts on “Instagram: April 2014

Gi eit lite pip

