Instagram: Mars

Denne kommer ein månad for seint, men eg skyldar på at eg har vore sjuk i snart to månadar, men her er instagramrutene for Mars. Den tredje månaden i 2014 kan beskrivast med Netflix (alt for mange sesongar av ulike seriar), sofa og tørrhoste som etter kvart utvikla seg til slimhoste.

1collageinstagram-mars2014
1. Toget som gjekk forbi gåruta mi
2. Var i India i 2008 og først nå redigerte eg bilete frå Bandhavgarh
3. Drakk varmt vatn med honning for halsen som starta å bli vond
4. Sjå kor søt ho er med tunga si hengande ut
5. Prøvde meg på å skrive L med pannekakerøra
6. Tøflane mine som eg har meir eller mindre budd i sidan jul
7. Orka ingenting
8. Doc = bra for ein vond hals som hostar
9. Kor er Molly?

2collageinstagram-mars2014
10. Havregryn med banan
11. Molly
12. Tok på neglelakk medan eg såg på PLL
13. Pretty Little Liars
14. Smoothie når matlysta ikkje er der
15. Prikkete negler
16. The Community
17. Mollykos
18. Teppet mitt som eg er så glad i

3collageinstagram-mars2014
19. Selfie med Molly og meg
20. Gjensyn med den første sesongen med Heroes
21. Blåbærsyltetøy
22. Var ein tur innom Søskenbarnet mitt
23. Molly… igjenL
24. SMOOTHIE
25. Ein ekt Converse og ein sokk frå Ebay.
26. Hadde vafler dagen etter vaffeldagen
27. Eit nytt Mollie Makes ute i butikken

4collage-instagram-mars2014
28. Skuggar er fint
29. ❤
30. Chill
31. Lo litt av denne underteksten på Glee

2 thoughts on “Instagram: Mars

Gi eit lite pip

