Fretex på ein lørdag

image
I dag hadde Fretex 50 prosent på alt brukt dei siste 2 timane. Eg gjekk ut med desse skattane til heile 60 kr:

image
2 rammer, ei veske som hadde kosta 25 kr (eg som ikkje er så glad i vesker), Seasam Stasjon gardiner (til syprosjekter og eg har faktisk gått frå dei ein del gonger tilfelle det var andre som ville kjøpe dei) og ein fin sak til å ha sukkeret oppi.

image
Bonus: Sjå kor fin ho er. Det går overraskande bra med oss med tanke på at ho ikkje stoler på folk og nå kan ho blant anna leggje ved sida av meg for å lukka auga og ikkje bry seg om meg, det er framskritt.

Desse har eg lagt ut på Instagram

2 thoughts on “Fretex på ein lørdag

Gi eit lite pip

