20131114_154501

Eg vil ønska deg som kikkar innom eit riktig godt nyttår og håpar at 2014 vil behandla deg med all den respekten du fortenar. Sjølv er eg ikkje så glad i å feire denne dagen, trur at det er pga at det er for høge lydar som eg reagera på (var nemlig tunghørt dei første 5 år av livet mitt). 

Eg er heime åleine, men eg lider ingen naud, har blant anna sett dei siste episodane av den amerikanske versjonen av The Office, for ein finale og akkurat nå ser eg ein episode av Poirot på netflix.

I fjor hadde eg planar om å sjå Disney-klassikarane, men det gjekk berre i nokre få veker, så i 2014 har eg ingen planar enn å få tinga på plass i den nye leiligheiten, eg gler meg.

Godt nyttår 😀

 

2 thoughts on “

Gi eit lite pip

