3. advent

Tenn lys! 
Tre lys skal flamme
for alle som må slåss. 
For rettferd og for frihet. 
De trenger hjelp av oss. 
Må ingen miste motet 
før alle folk er ett. 
Tenn lys for dem som kjemper
for frihet og for rett.

Eg håpar at du har hatt ein fin 3.advent, min har blant anna bestått av å sove lenge, rydde, vore i byen for å kjøpe siste rest og sett nokre episodar av «Modern Family» og diverse julekalendere.

For meg er denne sundagen spesiell, grunnen er fordi det er den siste sundagen eg tilbringer her i leiligheiten. Eg skal framleis bu i Stavanger, men eg skriver meir om det seinare.

Ha ein fin sundagskveld vidare.

3 thoughts on “3. advent

Gi eit lite pip

