6. og 7. Desember

julekalender2013

6. Desember
Er du i tvil over kva du skal gi til ein person som har alt? Kva med å trykke deg innpå Japan Photo si heimeside. Eg er sikker på at du vil finne ting du ikkje har tenkt på før.

 
Dette er ikkje eit sponsa innlegg, er berre fornøgd med tidligare erfaringar

7. Desember
I dag vil eg dele eit DIY-prosjekt som eg vil dele med deg. Denne er veldig lett å lage, men sidan det er lenge sidan eg har laga dette har eg ikkje tatt steg for steg bilete.
april11 047-pola  april11 054-pola
Du trenger:
– Limpistol
– Liten magnet (eller fleire)
– Lite lerret (som det går ann å kjøpe på Søstrene Grene)
– Maling eller Dymo-maskin (Her er det berre å vere fantasifull)

IMAG0240-pola
1. Mal eller bruk DYMO-maskinen til å skrive ord eller tekst
2. Når malingen er tørka brukar du limpistolen til å feste magneten bak på midten
1-2-3 så er den klar til bruk.

One thought on “6. og 7. Desember

Gi eit lite pip

