1. advent

julekalender2013
Tenn lys !
Et lys skal brenne
for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne,
der vi og alle bor.
Må alle dele håpet
så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes.
Et lys er tent for det.

I dag er det ikkje berre den første sundag i advent, men det er også den første dagen i desember.
Kvart år dei siste åra har eg hatt lyst til å lage ein jule kalender til bloggen, kva som vil komme dei neste 23 dagane er eg ikkje heilt sikker på, men eg er sikker på at det skal gå bra.

Akkurat nå ser eg på den klassiske julekalenderen Jul i Skomakergata og seinare skal eg sjå Nissene på låven, Nissene over skog og hei og sjølvsagt klassikaren The Julekalender. Og i kveld når eg skal leggje meg skal eg starte på Julemysteriet av Jostein Gaarder.
image

P.s: trudde at eg hadde lagt denne ut i går. Betre seint enn aldri. Kommer ein seinare i dag

Kva for nokre kalendere skal du sjå i år?

                                                                                    

One thought on “1. advent

Gi eit lite pip

