Buuu

image

Jaså Biholebetennelse, du har bestemt deg for å komme tilbake for å plage meg etter 6 år, men kjennar eg deg rett har du alltid vore der utan eg er klar over det.

I dei siste 2 – 3 vekene har eg kjent at du har starta å pressa og fått det vanskeleg til å sov og gjort meg trøytt og sliten. Det er ganske irriterande at eg hadde store planar om å bli flinkare å oppdatera bloggen, men det var før eg kjente trykket i rundt auga og nasen.
Haddeblant anna lyst å skrive innlegg om Polen, om at eg har blitt medlem på Ebay (farlig, farlig), og då eg var på Katie Melua konsert sist torsdag.

Eg tar ein pause med bloggen og å kommentera til eg blir betre.
Og biholebetennelsen, bring it on, eg vil øydelegge deg med nasespray og tablettar.

1. Er du plaga med biholebetennelse?
2. Kva har du gjort sidan sist?

2 thoughts on “Buuu

  1. God betring, fine deg. ❤
    Eg har stort sett arbeidd med Immaturusgreier (studentteateret i Bergen som eg no er med i) og vore med bømlingen min. No er det den fyrste haustdagen, eg er åleine i leilegheita igjen og kjenner på korleis det er å ikkje gjere noko på nokre timar. Tenkjer å besøke Netflix og ha serieterapi.

  2. neiiiiiii! ÆSJ! Jeg har aldri hatt det selv, men en del av vennene mine er plaga med det! STILIG med konsert, da, og Ebay. Det er så billig og enkelt!! (Men ja, farlig.. Greit nok når jeg må bruke pappas kort, hihi)

Gi eit lite pip

