Liste

Sidan det har vore ein del torden, lyn, regn, regn og atter regn har eg laga ein liten liste med ting du kan gjere når du ikkje får sett på tv, vere på nettet eller gå på tur.

– Finne fram eit blad eller ei bok, gjerne i fleirtall
– Skrive lister
– Drikke te

– Nynne/synge på hiter frå 90-talet
– Sette inn bilete i album
– Skrive brev eller postkort
– Vere glad for kunne vere inne
– Rydde i eit skap eller skuffe

(Trykk på bilete for å komme deg til prosjektet)

– Male eller andre DIY-prosjekter
– Trøyste seg med noko godt
– Finne fram spel (om du er saman med andre
– Ta bilete
– Gå og legg deg (ein av mine favoritter)
– Male på framsida på ein billig kladdebok (desse kosta meg 10 kr og er kjøpt på Nille)
imageimage

Kva meiner du burde vere med?

3 thoughts on “Liste

  1. Så mange fine ting å gjere. ❤ Om ein har moglegheit, så synest eg det er herleg å vere på kafé når det pøsregnar ute eller lage seg kakao/varm sjokolade heime og finne seg ein god stad å sitje og lese ei bok som får ein til å drøyme seg bort. Kjenner eg gler meg til hausten no.

Gi eit lite pip

