3.05

I dag har det blitt 8 år sidan at me måtte ta eit vanskeleg farvel med den fine, men den kanskje litt for sære og spesielle hunden som var ein viktig del av livet mitt i 12 år (10 av dei åra budde ho hos oss og det første dyret eg hadde). Eg er berre så glad for at me hadde nokre dagar på oss for å ta adjø.

Eg har så mange minner av ho, som den gongen eg fant graut (ja, du leste rett, graut) under puta mi eller alle dei gongene ho tok leikene mine ho tok ifrå meg.

Det er så rart å tenkje på kor knytta du kan vere til eit kjæledyr og kor mykje du kan sakne ho/han sjølv etter så lang tid.

Reni00 - Kopi
Reni ❤

1. Kva var ditt første kjæledyr?

 

 

 

2 thoughts on “3.05


  1. Mitt fyrste kjæledyr var ei kanin eg hadde i lag med Arvid, og så hadde eg ein hamster ikkje så lenge etterpå som levde i fire år. Har alltid likt kattar mest, men sidan både pappa og eg er allergiske, har me ikkje kunne hatt katt sjølv.

  2. Hunder er spesielle – menneskets beste venn ❤ Jeg har hatt en del kaniner, men hunden vår, som jeg har nå, er den som er meg nærmest. Hun begynner dog å bli gammel!

Gi eit lite pip

