I’m back

Eg tok nok ein pause ifrå bloggen, men sånn kan det gå når ein ikkje er fornøgd med designet som var før (sjølv om det var koseleg var det ikkje heilt meg og eg fekk ikkje fikse det på den måten eg ville). Eg håpar og trur at eg får meir lyst å blogge når eg ser korleis Nattdraum ser ut nå.

Sånn såg bloggen ut før:
nattdraumfor

Bakgrunnen som eg har nå ser eigentleg sånn ut:
424 - Kopibbb

Eg håpar at det går supert med alle saman. Ha ein stålande fin fredag og helg

3 thoughts on “I’m back

Gi eit lite pip

