Instagram

(Først vil eg takk for dei fine kommentarane eg fekk på siste innlegg både på bloggen og på facebook. Det skulle ha stått mykje meir, men eg har problem med at tankane mine ikkje alltid vil samarbeide med å forme det til ord)

I det siste følar eg at fleire og fleire får Instagram.
Sjølv har eg hatt ein Instagramkonto sidan April, men er ikkje alltid like flink å bruke den.
Legg meg gjerne til, eg heiter nattdraum (surprise, surprise)
EDIT: Nå har eg skifta namn til lenehaahje

Har du og kva heiter du?

 
 
 

3 thoughts on “Instagram

Gi eit lite pip

