Kjære Besto

Du er den utan tvil den mest unike personen eg har kjent og eg er heldig som fekk ha deg i livet mitt i 24 år.

Det er 74 dagar sidan eg fekk telefonen om at du ikkje er i blant oss og det har ikkje gått ein dag utan du er i tankane mine. Det er ingen ord eller handling som kan beskrivast kor glad eg er som hadde deg i livet mitt og kor mykje eg saknar deg.

Besto, eg saknar å gi deg klemmer medan eg fortel deg kor glad eg er i deg.

Klemmer frå Lene

(Eg skulle ønske eg kunne skrive meir, men orda som er i tankane mine vil ikkje samarbeide)

3 thoughts on “Kjære Besto

  1. Det er veldig godt å høre fra deg igjen, Lene, men ikkje så arti når du ikke har det like godt. Jeg kondolerer så mye, kjære du ❤

Gi eit lite pip

