Fine ting som har skjedd i det siste:

* Eg vant konkurransen om å vinne eit gåvekort frå Coolstuff som Siv hadde. Den som eg fortalte om i sist innlegg.

* Kjøpte ein ny blender fordi den eg hadde før bestemte seg for å bli øydelagt (hallo appelsinjuice, som eg har sakna deg)

* Ete så mykje at ein ikkje orkar å gå før lenge etterpå.

* Vere glad fordi maten eg lagde på laurdag falt i god smak og fordi at venninna mi blei kjempeglad for påskeegget eg gav.

* spele mykje Settlers og Wordfeud

* Ete Freia Påskeegg for første gong i år.

* At det snart er påske og familiekos.

++++

Kva fine ting har skjedd med dere?

6 thoughts on “Fine ting som har skjedd i det siste:

  1. Gratulerer med ny blender!

    Eg har møtt ein som gir meg sommarfuglar i magen utan at det gjer vondt og eg lurer på om det kjem til å skje noko meir, eller om han kjem til å vere som dei andre som stengjer meg ute og/eller drar. Og så var eg på ei vedunderleg fin og koseleg førelesing i dag, der me stort sett berre las engelske tekstar høgt og snakka/diskuterte.

Gi eit lite pip

