Fretex + gåvekort


Dagens kjøp frå Fretex, Ina-bokserien (fekk tak i 9 av 12 bøker) som eg leste då eg var yngre.

Som du kanskje ser så er serien i frå 60- og 70-talet, hehe.

Ein ting til slutt: Huskar du det stilige klesbrettet som eg fekk til jul? Om du har lyst på det eller andre ting frå Coolstuff.no MÅ du trykkje deg innpå bloggen til Siv (du kan vinne eit gåvekort på 200 kr!!).


Om eg hadde vunne skulle eg utan tvil ha gått for dette kule Makro- og vidvinkelobjektivet og vips kan du ta makrobilete utan å måtte ta med deg større kamera.

3 thoughts on “Fretex + gåvekort

  1. Ååååå – det er så fint å finne bøker som man leste som lita! Selv leste jeg Bobsey, og jeg fikk noen av dem på den tida. Hihhihihihi – lykke til i konkurransen søte du!! Hjertehjerte

Gi eit lite pip

