Pannekakedagen

Eg har alltid vore glad i denne matretten, kanskje fordi det er ein av dei eg følar eg meistrar å lage.
Eg må nesten skryte over meg sjølv sidan eg klare å snu dei lufta, men eg må innrømme at det har vore nokon som har fått eit ublidt møte med golvet og deretter matavfallet, hehe.

Ting som er passar godt saman med pannekaker:
– Nugatti (det høyrast rart ut, men er faktisk godt)
– Blåbærsyltetøy
– Frosne blåbær (himla godt)
– Bacon

Der eg kjem frå har me poteter og bacon ved sida av pannekaker. Må ikkje gløyme ut å fortelje at me strø sukker på pannekakene saman med flesket, namnam.

Ein sundag i fjor lagde eg nederlandske pannekaker for første gang, oppskrifta fant eg her 

1. Likar du pannekaker og kva likar du å ete det saman med?
2. Kva meistrar du å lage? (Her har me lov å skryte av oss sjølv :D)

6 thoughts on “Pannekakedagen

  1. namnam, pannekaker er fantastisk godt. Nutella er det beste å ha på, det er enda bedre enn nugatti og blåbær til sammen. Noe jeg mestrer å lage… hm, jeg har blitt ganske god på diverse vegetargryter.

  2. Eg hugsar eg hadde Nugatti på som liten, i dag då eg laga pannekaker hadde eg heimelaga bringebærsyltetøy på (berre blanda bringebær som eg moste med ein gaffel saman med litt sukker og litt vatn), samt litt melis, det var veldig godt. 😀
    Og ikkje for å verke sjølvgod, men eg meistrar det meste innan matlaging, men det eg er mest kjent for er gjerne muffinsane mine. 😛

  3. Nam! Det såg magisk godt ut 🙂
    Pannekaker er heilt klart best med bacon eller nugatti etter mi meining.
    Om eg skal skryte litt av noko eg er god til å lage… då må det nok verte kyllinglefsene mine. Dei plar bli farlig gode :p

Gi eit lite pip

