Hei

Hei.

Først må eg innrømme at bloggen ikkje har blitt satt i første rekkje dei siste dagane. Eg har brukt dagane til å vaska og rydda, hatt besøk, vore på handel. Ein av tinga eg har gjort mest denne siste veka er …å spele Wordfeud.

Ein ting til, eg trur at eg gir opp  topp-utfordringa. Lysta forsvann etter nokon dagar og då er det betre å gi opp. Kanskje den blir fullført seinare?

Gratulerer til alle mødrene der ute, spesielt Mammaen min som eg er ufatteleg glad i *hjartehjarte*

5 thoughts on “Hei

  1. Hurraaa for effektivitet! (For man kan unnskylde data slash bokstavlek om man vasker litt også – det er det jeg gjør i dag ;D) Ps. Hurra for fiine bildet, hihi!

Gi eit lite pip

