Nå er eg heime

image

Nå er eg heime hos Mammaen min, Syster (som er 11 år yngre og nesten like høg som meg, haha) og katten som sitter på kommando, må for all del ikkje gløyme udulaten som kan lage lyd som minnar om ein hund.
I morgon kommer Storebror og 3 dagar etter jul kommer Pappa frå Nordsjøen.

«God jul. Gla i Dåke.
Klemz & koz Lene»

Har du/Dåke fått julestemning?

P.s: eg har ikkje vore dataen på nesten 2 dagar så eg ventar med å kommentera bloggane eg følgjer etter eg har hjelpa å rydda.

5 thoughts on “Nå er eg heime

  1. så koselig 🙂 fint at pappaen din i hvert fall kommer hjem til romjula.
    jeg har ikke julestemning i det hele tatt – jobber bare hele tida og har ikke juletre i leiligheten 😦 men snart skal jeg også hjem til foreldrene og da kommer det sikkert!

  2. Ååååååååå, så fiiiint! JUL HJEMME, Julehilsen, julefamilie, JUUUUL, hihihihihihih 😀 Julestemningen er der, så blir den borte, så kommer den også går den igjen. Når jeg kommer i besteforeldrehus, slår den nok inn for fult! Forhåpentligvis. Og da jeg skrev den forrige setninga kriblet det plutselig i magen. Julenisser og julepynt liker man! Hurra!

Gi eit lite pip

