4. advent

Tenn lys !
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.

Tenn lys !
To lys skal skinne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.

Tenn lys!
Tre lys skal flamme for alle som må sloss.
For rettferd og for frihet. De trenger hjelp av oss.
Må ingen miste motet før alle folk er ett.
Tenn lys for dem som kjemper for frihet og for rett.

Tenn lys !
Nå stråler alle de fire lys for ham
som elsker alt som lever, hver løve og hvert lam.
Tenn lys for himmelkongen som gjeterflokken så.
Nå møtes jord og himmel i barnet lagt på strå.


Denne helga har eg:
– Fått gode klemmar av finaste Birte, IL og Silje
– Vore saman med IL fredag og laurdag
– Spelt brettspel
– Ledd så mykje at både tårer rant og magemusklane fekk trent seg
– Sett Noreg komme seg til finalen
– Sett alt for mykje på Snog Marry Avoid
– Endeleg kjøpt ein kjole som PASSAR!
– Gått ned ein veldig glatt bakke, men rakk faktisk bussen
– Prøvd ut den nye fjernkontrollen til fotokameraet mitt. Eg lurar på kor det andre har blitt av.
– Fått pakke av dei eg leiger hos

I dag er det 6 dagar igjen til jul og 3 dagar til at eg reiser til heimbygda for å feire jula saman med familien min og skal vere der resten av året.

4 thoughts on “4. advent

  1. høres ut som en fin helg 🙂
    det må være fint å reise hjem også, så du får ha en god jul. jeg planlegger forresten Stavangertur til begynnelsen av året, så jeg håper jeg får sett deg igjen! og så fint med snø her på bloggen.

Gi eit lite pip

