2. advent

«Tenn lys !
To lys skal skinne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.»


(Julesongane som Hayley Westenra synger er fine, FINE!)

Foreldra mine + litlesyster har reist vidare, i oppvaskkummen og i vaskemaskinen er det bevis at det har vore meir enn meg her.

Nå ventar eg på at omgangen med sengkler skal bli ferdig slik at eg kan henge dei opp på det utrolege skeive stativet mitt.

Korleis ser din sundag ut?

3 thoughts on “2. advent

  1. Eg har vore i bursdagsfeiring til eldste sonen til det eine syskenbarnet mitt og kona hans (det eldste dobbelsyskenbarnet mitt sin eldste son, han vart fire år), og så har eg så vidt vore innom Amanda på søndagsopent og kjøpt ei julegåve.

    God andre søndag i advent!

Gi eit lite pip

