I dag…

…var eg vitne ttil at ein fyr med ein svær hjelm klikka på Narvesen fordi bankkortet ikkje ville funke då han skulle betale så difor sprang han ut med ein svær pose utan å betale for seg.
… såg eg for første gong denne søte videoen

… er eg meir eller mindre ferdig med pakken til min bror
… fant eg endeleg stempelsettet frå Kremmerhuset

… kjøpte eg pakke til Birte (som du burde ta turen innom fordi ho har tekster som treff deg midt i hjarta)
… burde eg rydde og vaske opp

4 thoughts on “I dag…

  1. Iiih, pakkesang! 😀 *spent*
    Eg prøver framleis finne ut kva du skal få til jul, men du er ikkje den einaste eg har igjen, då. Må litt ekstra planleggjing til når alle skal få gåver.

Gi eit lite pip

