Du veit at du er vaksen når nokre av dei finaste tinga på ein fredag er at det var 50 prosent på heilårsdyne (frå KID) og at pizzadeigen omsider var bra nok til at eg kunne steike den (kunne jo ha vore mykje betre, men eg kan jo ikkje vera altfor kravstor).

Denne fredagskvelden tilbringer eg med “Åse Tonight” som eg lånte frå Biblioteket i dag. Eg kjennar at det nokon gonger blir alt for mykje, men Pernille Sørensen får meg alltid til å le og det er det viktigaste eller kva?

+ Det er koseleg å få meldingar frå ei venninne som har opplevd noko fint

Kva er det finaste som har skjedd med deg i dag?

2 thoughts on “

  1. Hahaha, ja tenk å bry seg om dyner. Vi skulle også kjøpe det nå nylig, og herregud så dyyyrt. Men så hadde min kjærestes mamma to hun ikke brukte som vi kunne få, og da slapp vi. Og det var fint, for vi har allerede brukt ti tusen på møbler, og er ikke det voksent, så vet jeg ikke hva voksent er.

  2. Det finaste som har skjedd med meg i dag veit du allereie. 🙂
    Kan leggje til at noko av det beste i verda er å sjå film på Filmfestival med produsent, regissør og hovudrolleinnehavarane til stades, der – når filmen er ferdig – så rungar applausen i heile Edda 1 og alle reiser seg opp til ære for filmen og folka. ❤

Gi eit lite pip

