Mitt lille land


Eg har prøvd og prøvd fleire dagar å prøve å sette ord på den tragedien som ramma Noreg for 11 dagar sidan og reaksjonen til det norske folk, men det er for vanskeleg å finne dei rette orda.

Eg ønskar sårt at dei som mista livet sitt 22.juli skulle få leve mykje lenger, dei hadde så mykje å leve for.
Mine tankar går til alle dei som mista livet eller det mest kjæraste dei hadde.

Mitt lille land, eg er stolt over den måten me som ein nasjon har takla denne tragedien.
Eg er glad i mitt lille land.

One thought on “Mitt lille land

Gi eit lite pip

