ENDELEG!!

Det var ein god grunn til å gå på Bruktmarknaden i Sentrum i dag fordi…


…Eg fant endeleg Catrine Holm kasserolle (som var liten, men fin) som har blitt så populært dei siste åra. Og gjett kor mykje den kosta!!…

… 100 kr (Mannen sa at eg fekk den for ein rimeleg penge, noko som er sant)…


Men eg kan ikkje bruke den til matlaging fordi innsida av kasserolla er ekkel, men pyttsann, det er JO Cathrine Holm *hjartehjarte*


… på neste bod fant eg dette fine dyret + Kristin og Håkon (dukkene frå OL  1994)….

… Nokon gonger går det ann å kjøpe lykke for 150 kr.

3 thoughts on “ENDELEG!!

  1. Kjedelig når man ikke kan bruke de fine Cathrineholm grytene 🙂 Men de er jo dekorative da uansett! Jeg fikk brukt en av mine seneste i går, jeg er overbevist om at det er lettere å lage mat i dem og at det smaker bedre 😉
    Og dådyret var sååååå søtt, jeg leter statig etter slike!

Gi eit lite pip

