Den siste veka har eg blant anna:

… ikkje vore motivert til å blogge (skyldar delvis på nettet eg har i Stavanger)
… ete ein god heimelaga pizza hjå IL medan me såg den nyaste episoden av True Blood (som er altfor spennande)
… Sett nesten to sesongar av Big Bang Theory
…. Gått i byen i over 8 timar med to av dei finaste personane eg veit om
… ete for første gong ei bolle frå “Godt Brød” som var full av blåbær (elskar,elskar blæbær) og med vaniljekrem(?) på toppen
… reist heim saman med IL
…. Vore åleine med Katten og blitt kost med og slikka på

(Bilete er frå skåla eg fekk sist)
…. Funne ein kirsebærskål som Mamma har kjøpt til meg (nå har eg ein samling på 6 stk)
… forelska meg i ein sovesofa frå Møbelringen
… fekk ein Mummi-plakat av mitt syster og eit Audrey Hepburn smykke (som eg kan vise seinare) av Mamma

Og nå reiser eg om ca. ein time tilbake til Stavanger

2 thoughts on “Den siste veka har eg blant anna:

Gi eit lite pip

