I går var planen at eg skulle på eit Loppemarked som skuffa mykje (eg følar at det er skuffande lite av Loppemarkedar i Stavanger. Jodå, det er Bruktmarked kvar laurdag frå Mai til haust, men det er igrunnen dyrare).

Heldigvis gjekk det mykje betre på Bruktmarkedet i sentrum (kor eg for første gong såg cathrineholm gryter (4 stk, men dei dei kosta mellom 275 og 400, noko som eg synast er alt for dyrt, men skulle eg ha slått til? For nå byrjar eg å småangre litt. Har heller lyst å vente litt til å sjå om eg finner den ein annan stad for ein rimelegare penge, noko som eg tvilar sterkt på)
Då eg gjekk ein av mange runder rundt dei ulike bodene såg eg oppi ein bokkasse kor det låg ei bok som skreik: «LEEEEENE!» og kosta berre 40 kr. Det var ein bok på (ny)norsk som handla om Marilyn monroe pluss ein del bilete *lykke*
 

Det som er fint med å ikkje ha nokre planar er å kunne sjå ein film før ein tar seg ein dusj og går ut med ei bok, men det er ikkje så greit å komme inn igjen småbrent på ein av skuldrene og begge kneskålene.

2 thoughts on “

  1. Så hyggelig at du fant deg en bok 🙂
    Ang Cathrineholm grytene kommer det litt ann på hvor store de var og hvor pene de var. Og faktisk hvilken farge. Noen farger er mer populær en andre, som de røde og blå og til dels de gule. Jeg får inntrykk av at de grønne er litt mindre populært. Så kommer det veldig mye ann på tilstanden, var de feilfri hadde dette vært et kupp! 400kr for den største gryten er egentlig ikke dyrt. Jeg har ikke sett de til under 5-600kr… Men som sakt, kvaliteten, og det går jo ann å prute 🙂 Kanskje de er der neste helg også?

Gi eit lite pip

