Ønskeliste

(Sidan eg har bursdag i Mai *hostnestevekehost* tenkte eg at eg burde leggje ut ein ønskeliste, berre dumt at eg ikkje heilt vet kva eg ønske meg)

– Mummikrus (spesielt det nyaste + den, den og den)
– Pippikruset
– Gåvekort (IKEA, Kremmerhuset, Platekompaniet, Åhlens, Kitch’n, Stavanger Sentrum +++)
– Symaskin
– Penger
– Kasseroller

+++

Eg har lyst å dele med dere ein speleliste som eg miksa saman i påsken som inneheld songar av damer som eg likar akkurat nå.

(trykk på bilete for å komme til linken)

4 thoughts on “Ønskeliste

  1. Eg vil òg ha sommarkoppen (og eigentleg alle koppane eg ikkje har). Fine ynskje. ❤ Eg skal finne noko fint til deg, men kan ikkje love at det kjem til å vere noko frå lista.

  2. Nydeleg ønskeliste! Den nye mummikoppen var jo berre überfin! Og så likar eg at du ønsker deg symaskin, fekk det til jul for nokre år sidan – har aldri angra! 🙂

Gi eit lite pip

