#16

I dag skriver eg på Macen til venninna mi medan me ser på den norske filmen Villmark (som skremmar livskiten ut av meg, men som er likevel er ein av dei beste norske filmane), elles har me brukt kvelden på å spela eit Playstation 2-spel som eg må innrømma at eg er god på (faktisk mistar eg all form for empati medan eg spelar, men eg er faktisk ein god tapar).

På sundag skal eg og IL på kino for å sjå Jeg reiser alene, og sidan ho ikkje har sett Mannen som elsket Yngve kjøpte eg den for å ta den med meg sidan eg følar det er viktig å få med seg den første filmen før ein ser den andre.

Nei, nå må eg leggje frå meg macen og bli skremt.

Elles har eg snakka og vore augevitne til eit nydeleg ektepar i 60-70årsalderen, men det kan eg fortelje om i morgon eller ein annan dag.

4 thoughts on “#16

  1. Tilbakeping: # 17 « Nattdraum

Gi eit lite pip

