#7

Eg er vel ikkje den einaste som ikkje har godt av å ta meg ein liten «svipptur» innom Platekompaniet, men som det er sagt kosta kvar og enkel berre 59 kr.  Fant omsider to av dei finaste norske barnefilmane «Mormor & De 8 ungene» og sidan det er lenge sidan eg har sett dei måtte eg ha filmane. Elles fant eg «A single Man» som eg endå ikkje har fått sett endå, men eg har berre høyrt fine ting om. Til slutt fann eg ein film som eg ikkje har høyrt om før i dag (men som eg burde ha høyrt om),  nå har eg sett eit kvarter og forhåpentleg
vil eg sitta igjen med ein kjensla om eg ikkje har kasta vekk tida fordi det har skjedd alt for mange gonger før.

One thought on “#7

Gi eit lite pip

