#6

 I går var eg, ei venninne og lillesyster på eit «loppemarked» her i heimbygda mi, må innrømma at eg ikkje fant så mykje som eg hadde eit håp om, sjølv om eg fant eit stillig speil til 40 kr og ei bok (Vindenes Skygge) til berre 10 kr. (eg er klar over at datoen er på bileta, lånte kameraet til foreldra mine)


Mamma har vore å handla ting til meg frå Fretex

Nå har eg 4 av desse kirstebærskålene


 Pluss eg fekk eit Mummiteppe som er herleg

Elles var eg oppe på loftet for å finne leiker (til ungane som skulle komme til selskapet til systra mi) og eg fant desse tinga

Og favoritten min (Figgjo Askebeger med plass til røyk og ei pipa)

4 thoughts on “#6

  1. Så mye fint, jeg gleder meg så til loppemarkedsesongen begynner igjen 🙂

    // Jeg har ikke så mange innlegg fra Egypt, bare 2-3 stk, for det var ikke internett der nede. Fikk du ikke lest noen av de? Så rart, fikk tilbakemelding fra papap også som ikke hadde klart å åpne et par av innleggene… skjønner ikke hvorfor det har skjedd.

Gi eit lite pip

