Wishlist: Dusjforheng

Eg har funnet ut at eg er glad i dusjforheng og har hatt i tankane alt for lenge om at eg må snart skifte ut forhenget som har hengt på badet frå eg flytta inn for over 2 år sidan, men det funkar så vidt. Har funnet ut at dusjforheng er eit område kor eg er litt for sær + eg har ikkje endå funnet eit forheng som eg likar eller som hadde passa inn.

1, 2, 34, 5, 6 , 7
Eg ønskar meg eit eller fleire av desse  (spesielt periodesystem-dusjforhenget som du sikkert har sett på The Big Bang Theory, men eg seier ikkje Neitakk til eit av dei blodige heller, haha).

Kva for dusjforheng ville du hatt på ditt bad?
Har du tips om fine dusjforheng?

2 thoughts on “Wishlist: Dusjforheng

  1. Hehe, ja det er litt skume forrheng. Men du kommer nok opp med et du blir fornøyd med. Jeg hadde et før fra ikea, kjipt når jeg tenker på det nå… Men nå har jeg innebygd dusj, så trenger ikke forrheng. Hadde nok uansett gått for det periodiske systemet. Har så lyst på en plakat med det på!

  2. Haha, tenker ganske likt vi Jeg var også med en gang på det periodiske system. Det er helt klart veldig kult. Men så falt jeg litt for de blgodige også, den med skyggen av hendene var litt creepy, men likevel…. Moahahahaha 😉

Gi eit lite pip

