Eg er klar over at det er lenge sidan eg har gitt frå meg lyd, men saken er den at dataen bestemte seg for å klikke
(for andre gong fekk den 6 skjermar isteden for 1 som er normalt). Eg er berre glad for at eg klarte å overføra mesteparten
av filene mine, men det er smådumt at eg mista alle nettfavorittene mine fordi eg hadde ein del interiørbloggar osv
(må innrømma at det er litt herleg å starta på nytt, kanskje vera litt kritisk til kva som blir lagt til favorittane).

Ikkje å ha data i nesten 2 veker kan vera heilt gørr, men det slår ikkje den gongen då dataen min vart vekke på
internatet eg budde på Fhs og var utan i fleire veker. Eg må innrømma at det var litt herleg å vera utan ein liten periode
fordi eg har fått gjort andre ting.
– Har blant anna ommøblert stua
– vore på kjøpesenteret to dagar etter kvarandre (første gongen var eg med IL, me såg Katrine Sørland)

– Kjøpte meg fine bokstavar som pyntar skikkeleg
– ventar på den siste Twilight-filmen skal komme frå Play.com (den skulle jo ha kommet i potkassen for ei veke sidan + noko anna eg bestilte (som er hysj-hysj) som eg har venta endå ei veke på)
– Blitt dårleg og hatt ein mamma, ein pappa og ei søster på besøk

Kva skjer med dei norske håndballsjentene nå, men eg er trur at dei kommer til å klare det.

4 thoughts on “

  1. Så kjedelig å være uten data så lenge, vet ikke om jeg hadde klart det 😉 Får litt abstinenser uten data for legne. Men jeg hadde jo klart å glemme laderen på jobb her en dag, og da var det to dager til jeg skulle på jobb igjen. Det var faktisk litt deilig, jeg fikk som du gjort litt andre ting som jeg skulle ha gjort for lenge siden. og ikke minst så kom jeg meg i seng! Dataen er en tidstyv til de grader….

Gi eit lite pip

