I Helga har eg (blant anna)…


…. Og bror vore på roadtrip heim til Mamma + Pappa + Lillesøs (frå fredag til laurdag) fordi han har fått seg ein heilt ny bil
… Fått meg ein knallliten Ipod Nano (takk Mamma)

… Henta meg ein Mariusgenser som er om lag 30 år, men som nesten ikkje har vore i bruk (Mamma held på å strikke ein (Marius)genser til meg)
… Våkna litt før 7 på laurdagsmorgon for å bli ferdig pakkekalenderen til Mamma
… Vore innom ein liten tur til begge Bestemødrene mine
… følt at laurdag var sundag og sundag var måndag
… sett nokre filmar som eg aldri har sett: The Lovely Bones, Rear Window og Mary & Max. Fine fine filmar som alle burde sjå ein gong

… Hatt ein forsinka feiring av 5.november ved å sjå V for Vendetta
… Strevd i nokre timar med å leggje inn musikk på ITunes, men det virka ikkje med ein gong
… Laga Eplechips
… har ein finger som skar seg kraftig på kniven (pga eplene) og som aldri slutta å blø
… Sett episodar av nokre fine gøyale seriar

6 thoughts on “I Helga har eg (blant anna)…

Gi eit lite pip

