«Jeg fant, jeg fant»

Eg har gjort ein del fine kupp på Fretex, men i dag var eg heldig som fant noko som eg ønska meg skikkeleg mykje då eg var liten, nemleg det blå runde huset til Mummifamilien. Eg fekk meg ein del møbler som høyrar til + nokre figurar som ikkje tilhøyrar til familien, men som er med i forteljingane (noko som ikkje er farleg sidan eg fekk nesten alle av mamma og syster i sommar). Eg må innrømma at eg gjekk ein del rundar sidan det kosta 130 kr, men det er ein lita pris med tanke på at det er Mummi (liksom).

 

6 thoughts on “«Jeg fant, jeg fant»

Gi eit lite pip

