I går…

… Avtalte eg nokså spontant å møte IL på Kvadrat seinare på dagen
… Gjekk eg i følgje stegteljaren  på mobilen over 12 km.
… Var eg nokre få timar i Sandnes kor eg gjekk i butikkar som eg aldri har vore før.
… Gjekk eg og IL rundt på folkefullt Kvadrat
… Fant eg ein av favorittfilmane min på ICA til berre 20 kr
… Kjøpte eg teppe (frå Indiska) som var på sal til å ha på golvet
… Kjøpte eg ein bok som kosta berre 40 kr
… Lagde IL heimelaga Pizza medan me såg den siste episoden av True Blood
… Spelte me Wii ein lita stund
… Såg me Van Helsing
… Hadde det kjekt med å omtale oss i tredjepersonar
… Hadde Lene det kjekt

3 thoughts on “I går…

Gi eit lite pip

