I dag….

…. vakna eg omkring 8 og irriterte meg over at eg klarte å sove ein time lenger

…. satt eg ute frå 11 til 3, men eg tok ein pause for å få med  meg ”uløste gåter” på Tv2 Zebra.
…. fekk eg tida ute til å gå ved å høyre på radio og strikka på teppet som aldri blir ferdig.
…. høyrt Bjørn Eidsvåg vera gjest hos hengekøya (På P1)kor han song ein ny song som eg likte godt og som kan komme med den neste plata.
…. kom IL med ting heimanfrå og oppi posen låg det ein del videokassettar (for eit videokamera som
er 22 år gamalt) og Mummi-figurar som Mamma har kjøpt.
…. starta å sjå på videoklippa som bestefar filma oppover åra og som eg har planar om å overføre
innpå dataen
…. spurte IL om me skulle på den nyaste Twilightfilmen
…. fekk eit nydeleg dikt på SMS av Birte

…. bretta saman kler/handkle medan eg song på Sommar i hekken– spelelista mi (eg hadde tenkt til dela spelelista med
dåke, men Spotify ville ikkje samarbeida). Edit: Fekk det til nu, så enjoy!
…. har eg planar om å vaske opp medan eg ser på Poirot ❤
…. har eg tenkt å leggja meg nydusja i skifta sengkler

5 thoughts on “I dag….

  1. Ååååh, fint! ❤
    Eg vil ha fleire Mummifigurar, eg har ein liten Mummipappa eg kjøpte i haust og nokre større frå eg var liten, ein med Mummipappa og ein med Lille My, så vidt eg hugsar. Hadde med Mummi og Snorkfrøken òg, men dei forsvann ein gong. =/

Gi eit lite pip

