I dag….

…. lure eg på kva eg skal blogge om

…. våkna eg i 7-tida, men stod ikkje opp før 8

…. siklar eg etter superfine smykker som er faktisk lommeur
…. lure eg på om eg skal lage rabarbragraut før eg går til byen

…. lure på om eg skal gå til byen i staden for å ta buss
…. leser eg fine bloggar som for eksempel: den, den og den
…. gidder eg ikkje å gå på Loppis, satsar heller neste laurdag
…. skal eg passe gutane til søskenbarnet mitt

…. har eit anna søskenbarn bursdag, og sidan eg veit at ho leser bloggen: Gratulerar så mykje med dagen! (Tanten min hadde faktisk bursdag i går. Gla i dåke)

…. ledde eg av meg sjølv då eg fant ut at eg hadde gløymt å linke
…. blei eg småirritert over at dataen klikka i det eg akkuratt var ferdig med å oppdatera

 

2 thoughts on “I dag….

Gi eit lite pip

