I byrjinga av Mai var eg på mitt første Loppemarknad nokosinne, men eg må innrømme at prisane på enkelte ting var for dyrt (med tanke på verdien på tinga så er det ikkje dyrt, men loppemarknad skal vera billig), heldigvis fant eg meg noko som har hatt lyst på.


Ein settekasse til 25 kr (har sett bloggar kor dei har malt desse kvite og har tapet inni, men eg vil ha den som den er)
Ein tallerkenhylle til berre 20 (!) kr.

Dame #1: ”Den er fin å male kvit”.
Dame #2 til Dame#1: ”Har du gløymt ein null?”

Fargane er så stygge at dei er fine, men omsider vil eg male denne (men eg tvilar på at det vil bli i kvit sidan ”alle” har det)

Gi eit lite pip

