I dag har eg omsider fått ut monsteret som har plaga meg sidan dagen før bursdagen min.
Størrelsen på tanna tilseier at den har vore der nokre år, kanskje eg har hatt den i tannkjøttet alt for lenge (ein normal tann har to røtter, medan min hadde fire og ein halv), og kanskje det er den som er årsaka til at eg har vore plaga med bihulene?
Det var litt ”dramatisk” sidan det låg for nær 12 årsjekselen, og fordi tannlegen hadde for liten plass til å bultre seg på. Sjølv om eg hadde ein god dose med bedøving kjente eg det godt då han sleit lenge og vel med å få han ut. Tannlegen som tok tanna ut sa at han aldri hadde sett ein tann som min, hehe.

Viss ikkje du liker småblodige tenner, ikkje sjå på bileta nedanfor.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


4 thoughts on “

Gi eit lite pip

