Pluss:

– Påskeegg for halvpris er nesten like gøy som å eta det for første gong før påsken
– Henta T-skjorta frå Play.com på Posten
– Kjøpte meg noko hemmeleg på ein butikk og prøvde det ut, men eg må venta til å sjå resultatet i morgon
– Laga meg wok for første gong i år, nå komme våren 🙂
– Han bak meg på bussen sa: ”Serr”. Noko som fekk meg til å le inni meg
– Stavanger på ”Norges Herligeste”
– CSI: ein Johnny Cash song i starten
– Venninna mi ønske seg cd-en til Paloma Faith (Sånt varme meg)
– Premieren på Roboten til Craig Ferguson

Minus:
– Ikkje heilt frisk endå
– Måtte vente på bussane til saman 1 time
– Har ikkje fått postkort på lenge sjølv om eg har sendt til 4 stykk i Mars

Gi eit lite pip

